Logo bok.3dcad.pl
E-mail:Hasło:

Jak powinna wyglądać informacja prasowa?

Przed wysłaniem informacji prasowej przeczytaj kilka naszych rad.

  1. Koniecznie dołącz do informacji prasowej pliki graficzne. Bardzo lubimy zdjęcia. Jesteśmy w stanie obsłużyć wszystkie formaty graficzne. Warto dodać opisy do grafiki.
  2. Twoja informacja zostanie opublikowania w czasie 24h. Jeżli zależy ci na jak najszybszej publikacji - wyślij informację z odpowiednim wyprzedzeniem.
  3. Redakcja 3DCAD.pl zastrzega sobie prawo do edycji informacji prasowych, więc jeżli chcesz tego uniknąć to jej nie przesyłaj.
  4. Zadbaj o takie pojęcia jak "dostarcza", "wydaje", "wprowadza" itp. Wiele z naszych wiadomości dotyczy aktualizacji oprogramowania lub wydania nowych produktów. Polski język jest bardzo bogaty, dlatego postaraj się, bo to samo znaczenie można wyrazić na wiele sposobów.


Czego nie lubimy?

  1. Nie przysyłaj plików PDF.
  2. Nie wysyłaj do nas samego linku do informacji prasowej. Dwa zdania , zdjęcie i link to NIE jest informacja prasowa. Pamiętaj, że chcesz przekazać użytkownikowi konkretną informację, będą ją czytać Twoi obecni lub przyszli klienci.
  3. Unikaj długich informacji. 3DCAD.pl zazwyczaj skraca tekst, przerabia nagłówek oraz lead. Nasz nagłówek musi mieścić się w 1 linii. Ma być zwięzły i treściwy.
  4. Nie przysyłaj informacji w języku angielskim. Jesteśmy POLSKIM portalem. (Chcesz opublikować anglojęzyczną informację, zapraszamy na 3DCADinfo.com)
  5. Unikaj zachwalania produktów (informacja prasowa to nie reklama) takich jak: numer 1, najlepszy, najszybszy itp. Takie określenia mogą być trudne do zweryfikowania, a zatem są pomijane. Ocenę produktu zostaw czytelnikowi.
  6. Nie wysyłaj do nas tej samej informacji prasowej wielokrotnie – i tak drugi raz jej nie opublikujemy. Powtarzanie informacji może wprowadzać w błąd naszych czytelników. Jeżli chcesz zwrócić uwagę czytelników na swoje produkty czy usługi, napisz informacje prasową raz a porządnie. Zwróć uwagę na to, aby tytuł i lead były krótkie i zachęcające do przeczytania.
  7. Nie myl informacji prasowej z reklamą (jesteś zainteresowany reklamą zapraszamy na www.3dcad.pl/reklama). Ogłoszenia tylko o obniżkach cen, promocjach, o wystawianiu się na targach itp. nie będą publikowane.